fredag 7. august 2009

Jaja, så sitter jeg her og blogger, jeg også! Hvem hadde vel trodd det? En fredagskveld med gubben på langtidsjobb i Kina og gutta boys på ferie hos farmor kan for eksempel benyttes til å opprette en blogg. Har vel ikke akkurat mest tid til å holde liv i denne støtt og stadig, men skal vel få lirt av meg noe av og til. Og så kan jeg legge ut bilder av de få tingene jeg rekker å lage av og til!

Liker jo å kalle meg kreativ, men du verden så tregt det går, gitt! Nå er det scrappefest neste helg, men heldigvis bare sosialt :-D Dessuten så starter onsdagsscrappen med Hilde og Fanny opp igjen til uka, og da må jeg virkelig få ut fingeren og bli ferdig med de nyeste sidene som skal i albumet til Molte, for hun kommer på besøk fra USA på torsdag eller fredag! Det gleder jeg meg masse til! Da skal snuppenura endelig få treffe gudmora si igjen :-D

Hehe, og så har jeg sendt naboen på handletur i Danmark (de er på ferie der akkurat nå) for å skaffe meg Kellogg's Rice Krispies som vi ikke får tak i stor pakning her i Norge - skal lage Bentes bombe de luxe! Blir litt tussete av å sitte sånn alene kveld ut og kveld inn, men har begynt med litt slektsforskning på si, og har opprettet egen web site med det som jeg foreløpig har på familien min. Kommer mer etter hvert, har bare ikke helt oversikt over alt ennå ;-D

Men nå er det jammen meg leggetid, gitt! Kommer mest sannsynlig en dag i morra også, og da gjelder det å holde tunga i den rette munnen skal en komme helskinnet gjennom dagen, hehe! Mon tro om dette kan kalles for visdomsord, eller?!?

2 kommentarer:

  1. Morro med blogg!!! ;) Håper du har fått fatt i crisp. :) KLEMMER

    SvarSlett
  2. Hehe, har både naboen og Camilla i Odense på saken, så tror nok det blir crisp, ja ;D Får vel heller dele litt med meg, tenker jeg. Vi får jo bare se åssen detta barker i vei - er nok sikkert ikke like ivrig som du, vennen! Klem til du au! :D

    SvarSlett