mandag 10. august 2009

Spanande, spanande!

Ja, nå kan du jo lure litt på hva som er så spanande, hehe! ;) Ikke noe annet enn at lillesnuppetuppeluppa vår skal begynne i barnehagen i morra, og gleder seg utrolig masse til det! Mor i huset er vel kanskje litt mer spent, men tror det kommer til å gå ganske knirkefritt - hun har jo vært helt fortvila når vi har levert storebror der og hun må være med meg hjem igjen etterpå. Det eneste som hun kanskje ikke har fått med seg helt, er at de skal på forskjellige avdelinger, og at hun ikke kan leke med storebror og fetter hele tida før til neste år. Hmm, det går vel helt sikkert greit det også, tenker jeg. Nå må jeg bare huske å finne frem den nye barnehagesekken hennes før jeg legger meg i kveld - og dette var veldig viktig, for det var den ROSA sekken hun skulle ha, altså! Tror jentegenene i henne bare kommer til å sprute ut av henne så lenge hun er omgitt av alle disse gutta her hjemme - og det er vel helt forståelig, eller?!?

Dessuten gleder vi oss masse til slutten av uka, for da kommer nemlig Gudmora hennes på besøk, helt fra USA! Er jo ikke i ens ærend for å besøke oss, men vi får nyte godt av et Norges-besøk med innlagt 65 års feiring i Tvedestrand! Så får heller vi svinge oss over dammen om ikke så altfor lenge til og se hvordan Gudmor har fått etter at hun flyttet fra Texas til Oregon. You owe me big time kjære, etter dine langtidsutflukter, så da får du bare trø til som husfar for en stund! ;)

Har fått oppdatering fra Gutta boys på farmor-ferie på Toten om at det er ku og traktor det går i der oppe, og at de trives med det :) Henger rundt beina på stakkars 'fetter', han må jo være dønn utslitt etterpå, hehe! I morra skulle de visstnok få kake som følge av en bryllupsdagsfeiring deromkring, og da er vel lykka komplett for dem, tenker jeg! Ingenting som slår det å spise kake ;)

Har faktisk fått meg 'følge' også, thihi ;) Verdens beste Bente, nemlig :D Bare se på sida her, så står hun først i køen. Var etter å ha lest hennes blogg at jeg fant ut at det jammen var på tide for meg også - kunne jo ikke være så i bakevja lenger! Så det så, tenk!

Men nå tror jeg faktisk at det er rimelig på tide å finne frem den ROSA sekken og gjøre seg klar til første dag i barnehagen, tralalalala! Og så min kjære, dersom du leser dette på et hotellrom i Kina: Husk at jeg er gla i du! :D

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å høe hvordan det gikk meg strten i barnehagen. Digger bloggen din!!! :) KLEMMER

    SvarSlett
  2. Tastaturet mitt er visst litt sykt i dag.... blir litt skriveleifer her...:)

    SvarSlett
  3. Hei vennen! Så herlig at du har fått deg blogg!! Gjett om jeg skal følge med her inne :)

    Skjønner godt at det er spennende med barnehage-start! Og rosa sekk høres veldig riktig ut for ei lita jente :) Så gøy med traktorferie, tenker gutta storkoser seg. Jeg skal forresten hilse fra yngstemann her. Jeg fortalte at du hadde fått deg blogg og spurte om han ville skrive en hilsen, men så løp tida fra oss og nå sover han søtt, men jeg skulle i alle fall hilse så masse!

    Ha en god kveld videre! Gleder meg til å følge bloggen din, vennen!

    God klem fra Gunhild

    SvarSlett
  4. Takker så mye damer! Dere er verdens beste følgere!! :D

    SvarSlett